Cross-channel marketing platforma

Experian cross-channel marketinška platforma jača brend u smislu upravljanja i izvršavanja svih interakcija sa klijentima u okviru jednog sistema, u realnom vremenu – eliminišući potrebu za višestrukim, različitim platformama i dobavljačima pojedinačnih kanala. Kroz svoju neprevaziđenu skalabilnost i fleksibilnost, platforma omogućava brendovima da lako integrišu detaljne informacije o klijentima iz bilo kojih izvora podataka da bi stvorili inteligentnije i efektivne interakcije sa klijentima kroz sve kanale.

Jedna platforma, beskrajne mogućnosti:

  • Integracija podataka  –Dobićete istinski panoramski pregled vaših klijenata integrišući podatke o klijentima iz bilo kog izvora, i slojevite, detaljne uvide o klijentima koje nude Experian-ove marketinške usluge
  • Upravljanje kampanjama preko svih kanala– Centralno upravljanje svim kampanjama preko svih kanala i efikasno pružanje najkonzistentnijih iskustava brenda vašim klijentima
  • Upravljanje interakcijama –Zabeležite odgovore i raspoloženje vaših klijenata, zatim odmah iskoristite te podatke za relevantnije i blagovremene interakcije kroz sve kanale