Operater korisničkog serivisa i prodaje – Telenor banka

 

Opis posla/dužnosti

  • Predstavljati i prodavati plasmane i usluge Telenor Banke putem telefona i/ili drugih kanala komunikacije
  • Baviti se cross sell i up sell aktivnostima u svakom pozivu, u cilju povećanja prodaje
  • Upoznavati korisnike sa uslugama Telenor Banke i prodavati sve dostupne usluge u svim pozivima/interakcijama
  • Stvoriti potrebu kod korisnika da ostane u Telenor Banci putem pregovora kojima će se korisniku ponuditi najbolja opcija za njega, time podstičući pozitivno korisničko iskustvo
  • Pružiti trenutnu podršku davanjem tačnih i preciznih informacija korisniku
    Odgovoriti na sve dileme i nedoumice korisnika odmah ili se potruditi da je odgovorni tim obavešten, kako bi se na efikasan način pomoglo korisniku
  • Pozivati za različite odlazne kampanje u saradnji sa odgovornim odeljenjem banke
  • Odgovarati na dolazne pozive i pružati pomoć korisinicima u cilju rešavanja njihovih zahteva
  • Obavljanje svih zadataka dodeljenih od strane nadređenih koji su u skladu sa načelima Telenora
  • Ponašati se i poštovati načela Telenora kao i sva interna pravila i procedure uključujući i Kodeks ponašanja
  • Čuvati detalje i istorije svake interakcije sa korisnikom u svim definisanim aplikacijama
  • Kontaktirati sve korisnike u toku dnevnog rada, i ako kontakt telefon nije dostavljen, proveriti sve dostupne aplikacije uključujući i javne informacije na internetu, u cilju pronalaženja kontakt telefona
  • Informisati relevantne timove o svim informacijama koje korisinici daju u interakcijama, a koje mogu uticati na posao
  • Na vreme eskalirati sve situacije i/ili nepravilnosti i odstupanja od pravila i procedure
  • Davati predloge za unapređenje procesa i procedura

Odgovornosti i ključna zaduženja:

  • Postizanje i/ili premašivanje postavljenih prodajnih targeta
  • Brzo, tačno i profesionalno informisanje korisnika o svim prodajnim i/ili post-prodajnim uslugama
  • Brza i efikasna obrada korisnikovih zahteva, poštujući krajnji rok za odgovor ka korisniku

Znanja i iskustva neophodna za poziciju:

  • Srednja škola, Viša škola/Fakultet
  • Odlične komunikacijske i prezentacijske veštine
  • Odlične pregovaračke i prodajne veštine
  • Odlično poznavanje Telenor Bank proizvoda i usluga
  • Poznavanje poslovne korespodencije i komunikacije
  • Poznavanje rada na računaru
  • Dobro poznavanje engleskog jezika

Neophodne kompetence:

  • Ciljno orjentisana i visoko motivisana osoba
  • Posvećenost poslu
  • Pozitivan duh i želju za timski rad
  • Sposobnost prilagođavanja različitim ljudima i zahtevima posla, kao i rad u stresnom okruženju
  • Spremnost ka učenju i ličnom razvoju

Zaposlenima nudimo:

  • Međunarodno i dinamično radno okruženje
  • Rad u novoosnovanoj i svetski poznatoj kompaniji
  • Mogućnost kontinuiranog rasta i razvoja i treninge
  • Odlični uslovi rada kao i radna okolina
  • Adekvatna fiksna + promenljiva naknada na osnovu postignutog učinka

Rok za konkurisanje: 04.05.2018.

Pošaljite biografiju →