Automatizacija upravljanja gotovinom trgovca – CorPoint

Sveobuhvatno rešenje za upravljanje gotovinom koje smanjuje vremenski zahtevne manuelne procese koji su povezani sa poručivanjem i deponovanjem gotovine od strane trgovaca.

CorPoint je podeljen u dva moćna modula:

CorPoint: Menadžer porudžbina, koji automatizuje proces poručivanja gotovine i

CorPoint: Menadžer depozita, napredno, integrisano rešenje za deponovanje gotovine koje unapređuje proces rukovanja gotovinom.

CorPoint: Menadžer porudžbina

U pogledu konkretnih funkcija, on nudi trgovcima praćenje porudžbina, alate za predviđanje i usklađivanje za efikasno upravljanje njihovim finansijskim poslovanjem. Neke od prednosti njegove upotrebe uključuju:

  • veću odgovornost za trgovce kroz centralizovane aktivnosti poručivanja gotovine, tokova gotovine i poboljšanje dostupnosti
  • smanjeni troškovi transporta
  • povećana bezbednost